
Mini-Market to oprogramowanie sprzedażowo-magazynowe do obsługi sklepów zarządzanych centralnie. Mini-Market pracuje na swojej lokalnej bazie danych i wymienia dane on-line z centralą. Wszystkie działania personelu na sklepie ukierunkowane są na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast czynności typu zamawianie i przyjmowanie towarów są uproszczone i zautomatyzowane
Program Mini-Market można dostosować do potrzeb dowolnej branży dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji stanowiska pracy kasjerów. System można skonfigurować do pracy z ekranami dotykowymi lub wykorzystać tradycyjne rozwiązanie jaki jest komputer z klawiaturą i myszką. Istnieje możliwość dowolnego opisania i sparametryzowania produktów np. poprzez przypisanie każdemu produktowi różnych atrybutów tj. np. rozmiar, kolor, materiał z jakiego jest wykonany, itp. Każdemu produktowi możemy przypisać zdjęcia i wyświetlać je na stanowisku sprzedaży lub w karcie informacji o towarze.
Mini-Market zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dostawa realizowana jest z centrali i tam powstaje dokument przyjęcia towaru dla sklepu w formie elektroniczej, sklep jedynie przyjmując towar musi sprawdzić poprawność dostawy z dokumentem (np. czy nie ma braków). Personel na sklepie do weryfikacji dostawy może wykorzystać kolektor danych (inwentaryzator).
Sklepy pracujace na oprogramowaniu Mini-Market mają możliwość sprawdzania dostępności produktu w innych punktach sieci i zamówienia go dla klienta.
Program Mini-Market umożliwia sprzedaż kompletów, a kasjer na etapie sprzedaży pojedyńczego produktu uzyska od programu podpowiedź jakie inne elementy należy do danego kompletu.
Mini-Market obsługuje systemy lojalnościowe - możemy zastosować system lojalnościowy oparty na zbieraniu punktów przez klientów lub automatycznym uzyskiwaniu rabatów za zakupy. Reguły ustalane są centralnie, a odczytanie karty klienta podczas tranzakcji automatycznie uwzględni narzucone przez centralę reguły. Rozwiązanie takie umożliwia stworzenie ciekawej i motywującej oferty dla klienta.
Oprogramowanie sklepowe Mini-Market obsługuje typowe urządzania tj. drukarki fiskalne, drukarki paragonowe (niefiskalne), wagi etykietujące, wagi przykasowe (kontrolne), sprawdzarki cen dla klientów, liczniki klientów, kolektory danych (inwentaryzaotory), drukarki etykiet (np. do drukowania etykiet cenowych na produkty lub półki sklepowe).
Mini-Market na bieżąco tworzy raporty dla Centrali zawierające informacje np. o: obrotach danej placówki, zrealizowanej marży na sprzedanych towarach, ilości gotówki w placówce, itp.
Program dla sklepów Mini-Market, umożliwia na bieżąco podgląd stanów towarów zarówno w sklepie jak i w centrali. Rozwiązanie takie umożliwia błyskawiczne podejmowanie decyzji o realizacji kolejnej dostawy lub przerzuceniu towarów między sklepami.
Program Mini-Market obsługuje wersje wielojęzykowe – umożliwia to wprowadzenie jednolitego systemu dla całej sieci sklepów niezależnie od kraju lokalizacji.
Zarządzanie siecią sklepów
Zarządzanie siecią sklepów można zrealizować na 2 sposoby (zależnie od rozmiaru sieci i spoosbu organizacji pracy):