Gestor GT Sfera to wszechstronny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT, wzbogaconą o dodatek Sfera dla Gestora GT - mechanizm pozwalający na dowolną rozbudowę systemu i dostosowanie go do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa. Za jego pomocą możliwe jest stworzenie nawet najbardziej wyszukanych rozwiązań informatycznych, które zaspokoją nietypowe potrzeby firmy.
Gestor GT Sfera pomaga zarządzać bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Ułatwia planowanie i realizację kampanii marketingowych ściśle dostosowanych do odpowiednich grup odbiorców. Zapewnia lepszą opiekę nad klientami i większą efektywność pracy.
Gestor GT Sfera jest częścią InsERT GT Sfera - otwartego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem, w skład którego wchodzą również program do obsługi sprzedaży Subiekt GT Sfera, program finansowo-księgowy Rewizor GT Sfera oraz program kadrowo-płacowy Gratyfikant GT Sfera.
Typowe zastosowanie:
- średnie i duże firmy.
- dział handlowy, dział marketingu, dział obsługi klienta, sekretariat.
Najważniejsze zalety Gestora GT:
- szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
- liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
- możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
- powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka dokumentów;
- schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
- wygodny system notatek;
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Funkcje ogólne
- Pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów.
- Praca sieciowa wielu użytkowników programu.
- Zestawienia.
- Wydruki graficzne, m.in. popularny w systemach CRM lejek sprzedaży.
- Archiwizacja baz danych.
- Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych MS SQL Server 2005 lub 2008.
- Biblioteka dokumentów (możliwość dołączenia dowolnego załącznika do obiektu oraz widok zbiorczy, pozwalający ją uporządkować - wymagany zielony PLUS dla InsERT GT).
- Rozbudowana pomoc kontekstowa.
- Obsługa InsMaila (m.in. pobieranie kursów walut).
- Strona główna zawierająca listę zadań do wykonania oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży.
Możliwość dostosowania programu do własnych potrzeb
- Możliwość dodawania przez użytkownika własnych zestawień.
- Uprawnienia użytkowników do poszczególnych funkcjonalności programu.
- Edytowalne słowniki.
- Pola własne (do 8 pól własnych dla obiektu, zaawansowane wymagają dowolnego PLUSA).
- Flagi własne - możliwość oznaczenia dowolnego obiektu jedną z 10 własnych flag (wymagany zielony lub czerwony PLUS dla InsERT GT)
Ergonomia pracy
- Łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca programu.
- Brudnopis - miejsce w programie, pozwalające zapisywać podręczne informacje.
- Schowek - przechowywanie obiektów dowolnego typu do późniejszego wykorzystania.
- Widok kalendarza w obszarze podręcznym.
- Obiekty powiązane.
- Zakładkowa budowa programu.
- Elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania.
- Wiele skrótów klawiszowych przyspieszających pracę z programem.
Klienci
- Kartoteka kontrahentów (firm i osób) oraz pracowników firm.
- Zaawansowane filtrowanie modułu Klienci wraz z zapisywaniem ustawień filtrów.
- Możliwość zapisania dowolnego filtru w module Klienci dzięki nowemu mechanizmowi filtrów SQL.
- Łatwe wyszukiwanie klientów.
- InsTYNKT klientów.
- Możliwość tworzenia listy klientów.
- Rejestr działań z klientem.
- Możliwość wystawiania dokumentów handlowych (wymagany Subiekt GT).
- Informator kontrahenta zawierający informacje o współpracy z daną firmą, np. o jej należnościach finansowych.
- Informacje o wiarygodności płatniczej kontrahenta.
- Biblioteka dokumentów dla kontrahenta.
- Wywołanie rozmowy Skype lub Gadu-Gadu.
- Obsługa rabatów dla kontrahentów.
Działania
- Możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak:
- spotkania,
- zadania,
- telefony,
- listy,
- faksy,
- rozmowy internetowe.
- Wygodny system notatek.
- Kalendarz wraz z przypomnieniami o zaplanowanych działaniach.
- Zadania cykliczne.
- Możliwość delegowania zadań.
Poczta internetowa
- Wysyłanie i odbieranie e-maili - obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP.
- Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail).
- Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych.
- Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba że jest ona podpięta do klienta) - również obsługa e-maili typu sekretariat.
- Mailing - tworzenie wiadomości zbiorczych.
- Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu.
- Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych.
- Reguły wiadomości.
- Oznaczanie wiadomości flagami.
- Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych.
- Obsługa załączników do wiadomości.
- Import/eksport wiadomości w formacie EML.
Towary i usługi
- Kartoteka wspólna z InsERT GT, zatem obsługa wielu magazynów (w przypadku braku licencji na Subiekta GT - jeden magazyn główny).
- Stany magazynowe (wymagany Subiekt GT).
- InsTYNKT.
- Poziomy cen, rabaty, jednostki miar.
- Promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów.
- Cenniki.
Szanse sprzedaży
- Przygotowanie ofert handlowych prowadzonych wg scenariusza:
- dla pojedynczego klienta,
- zbiorczo, dla dużej liczby klientów.
- Obsługa towarów wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami dostępnymi w InsERT GT.
- Możliwość wprowadzenia szacowanej wartości szansy sprzedaży (niezależnej od wartości towarów).
- Możliwość wystawienia zamówień do szansy sprzedaży na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie.
- Możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży.
- Wygodna obsługa korespondencji e-mail oraz pozostałych działań z klientem dotyczących szansy sprzedaży.
- Prognozowanie przychodów z szansy sprzedaży (kwoty szans zakończonych sukcesem) na podstawie etapu i prawdopodobieństwa danego scenariusza szans sprzedaży.
- Możliwość definiowania własnych scenariuszy szans sprzedaży.
- Kalendarz z przewidywalnymi terminami zakończenia szans sprzedaży.
- Grupy szans sprzedaży.
- Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet).
- Wydruk oferty handlowej.
- Biblioteka dokumentów.
- Historia zmian