Moduł rozliczania stanów magazynowych izzyREST MAGAZYN, bez obsługi sprzedaży. W połączeniu z modułem sprzedaży izzyREST POS (wymaga dokupienia licencji izzyREST POS), stanowi kompleksowy program do zarządzania i rozliczania obiektu gastronomicznego. Moduł izzyREST POS zastępuje kasę fiskalną, a moduł izzyREST MAGAZYN umożliwia zarządzanie i rozliczanie obiektu, m.in. rozliczanie receptur do potraw.
izzyREST (zwany wcześniej 4REST) to bardzo rozbudowany system gastronomiczny, który wyróżnia się na tle konkurencji m.in. prostotą obsługi i bardzo rozbudowanymi możliwościami niespotykanymi w rozwiązaniach konkurencji. Najważniejsze funkcje wypisano poniżej, odznaczając pogrubioną czcionką elementy nie spotykane w innych systemach gastronomicznych.
To jeden z niewielu systemów gastronomicznych który umożliwia dowolne edytowanie formatów wydruku wszystkich dokumentów (poza paragonami fiskalnymi), od wyglądu, poprzez zawierane dane, wielkość, grafikę, itp. Jeżeli potrzebujesz jakiegoś zaawansowanego raportu, to nawet jeżeli nie ma go w standardzie w programie, to możesz to wykonać sam, lub my możemy go dla Ciebie stworzyć.
Kupując program musimy pamiętać o tym że licencja jest na 1 stanowisko pracy. Dodatkowe stanowiska sprzedaży POS (np. na drugiej sali) wymagają dodatkowych licencji.
Największe zalety:
- przejrzysy i prosty interfejs obsługi programu,
- rozbudowane możliwości zarządzania lokalem gastronomicznym,
- umożliwia prowadzenie sprzedaży na rachunkach otwartych i rozliczanie stanów magazynowych - wymaga licencji POS+MAGAZYN;
- współpraca z modułem recepcji hotelowej izzyHotel - wymaga licencji izzyHOTEL.
Typowe zastosowanie:
- placówki gastronomiczne, tj. restauracje, puby, kawiarnie, smażalnie ryb, lodziarnie, fast-foody, kręgielnie, hotele;
- lokale gastronomiczne którym zależy na szybkiej obsłudze, lub sprzedaży na rachunkach otwartych;
- obiekty wyposażone w kilka sal sprzedaży lub punkty przygotowywania potraw (wydruki zamówień na kuchnię).
Rodzaje licencji oprogramowania gastronomicznego izzyREST
Program gastronomiczny izzyREST można nabyć w następujących konfiguracjach:
- izzyREST POS - moduł sprzedaży na ekranach dotykowych, bez możliwości rozliczania stanów magazynowych produktów
- izzyREST MAGAZYN - moduł rozliczania stanów magazynowych, bez modułu sprzedaży na terminalach POS
- izzyREST POS + Magazyn (1 komputer) - moduł sprzedaży na ekranach dotykowych wraz z modułem rozliczania stanów magazynowych produktów. Wszystkie operacje możemy wykonywać z poziomu tylko z 1 komputera. Moduł magazynowy zainstalowany na tym samym komputerze co moduł sprzedażowy.
- izzyREST POS + Magazyn (2 komputery) - moduł sprzedaży na ekranach dotykowych wraz z modułem rozliczania stanów magazynowych produktów. Moduł sprzedażowy mamy zainstalowany na komputerze w restauracji np. terminalu POS, a moduł magazynowy instalujemy na komputerze w biurze np. laptop menagera. Oba moduły wymieniają się danymi. Na obu komputerach możemy uruchomić zarówno moduł POS jak i moduł Magazyn.
Program może być zainstalowany na dowolnej ilości komputerów, ale jednocześnie będzie mogło pracować maksymalnie tyle komputerów ile mamy licencji.
Najważniejsze funkcje modułu sprzedażowego izzyREST POS
- obsługa poprzez ekrany dotykowe lub terminale POS,
- obsługa bonowników kelnerskich / palmtopów (dowolnych posiadających system Windows Mobile lub Windows CE),
- możliwość połączenia dowolnej ilości stanowisk POS w jedną całość (np. kilka sal sprzedaży),
- łatwa, przejrzysta i intuicyjna obsługa,
- obsługa dowolnej liczby drukarek zamówień np. kuchnia, bar, deserownia, itp. (system sam rozdziela wydruk pozycji z jednego rachunku na poszczególne drukarki, stornowanie produktów również jest potwierdzane wydrukiem),
- wydruki rachunków wstępnych (pełna możliwość definowania wyglądu wraz z możliwością umieszczenia grafiki),
- przyporządkowanie zdjęć lub dowolnej grafiki do poszczególnych przycisków na ekranie (np. grup towarowych lub towarów),
- rozbudowany system uprawnień dla kelnerów,
- logowanie za pomocą kodu (wpisywanego z palca), kart magnetycznych lub zbliżeniowych,
- możliwość definiowania nazw rachunkom lub automatyczne nadawanie nazwy rachunku,
- graficzna prezentacja sali (założenie kilku sal np. sala główna, ogródek, rozrysowanie stolików na każdej sali),
- zaawansowana graficzna prezentacja menu sprzedaży (możliwość dowolnego rozmieszczenia grup towarowych na ekranie z określeniem wielkości przycisku, jego położenia, koloru, wielkości czcionki, itp., możliwość definiwoania wyglądu przycisków towarów, określenie koloru, grafiki, wielkości czcionki)
- możliwość utowrzenia listy najczęściej bonowanych produktów (lista jest dostępna z każdego poziomu sprzedaży, niezależnie od wybranej grupy, itp.)
- możliwość zdefiniowania wyglądu każego stanowiska POS oddzielnie (przypisanie tylko wybranych grup, ich rozmieszczenie, wielkość, itp.)
- obsługa dowolnej ilości rachunków dla każdego kelnera,
- system autoryzacji niektórych funkcji przez managera (nadawane uprawnieniami),
- grupowa obsługa rachunku,
- dowolna ilość poziomów cen z możliwością określenia kiedy obowiązują (podanie daty, dni tygodnia, itp.) oraz przypisania np. do klienta (cena detal, cena promocyjna, cena VIP, itp.)
- łączenie i dzielenie rachunków,
- możliwość stornowania pozycji w zależności od nadanych uprawnień,
- bardzo rozbudowany system rabatowania (karty rabatowe dowolnie definiowane, rabaty zależne od wielkości rachunku, rabaty kwotowe i procentowe, rabat dla wybranych pozycji, itp),
- możliwość tworzenia zaawansowanych i rozbudowanych promocji, z określeniem kiedy i gdzie obowiązują (np. określamy datę od ... do ..., dzień tygodnia, porę dnia, stanowisko POS, itp.). Przykładowe promocje:
- kupując dowolny towar z grupy PIWO klient otrzymuje orzeszki ziemne w cenie 1zł (obowiązuje zawsze),
- kupując dowolną dużą pizzę, taką samą lub miejszą możesz dostać w cenie Xzł lub z rabatem X% (obowiązuje tylko w weekendy),
- do każdego towaru z grupy makaraony i sałatki, piwo lech 0,5l lub warka 0,5l w cenie 1zł (obowiązuje tylko w Pt-So w godz. 17:00-20:00),
- do każego towaru z grupy mararony i sałatki, sok jabłkowy w cenie 1 zł (obowiązuje zawsze),
- Każdy produkt może uczestniczyć w wielu promocjach, a kelnerka przy bonowaniu wybiera z której klient skorzystał, lub nie korzysta w ogóle
- zmiana kolejności bonowania (technologia "przeciągnij i puść" - przesuwaj dowolnie palcem dany produkt po rachunku w górę i w dół)
- możliwość przypisania stałych atrybutów do produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe,
- możliwość tworzenia zestawów alternatywnych, kompozycji produktów z wyborem z listy oraz kompozycji z wyborem z grup np. bonując zestaw system każe kelnerowo dokonać wyboru w poszczególnych etapach:
- Etap 1 - frytki lub ryż lub ziemniaki lub mararon,
- Etap 2 - cola lub fanta lub sprite,
- Etap 3 - wybierz produkt z grupy desery
- itp.
- możliwość sprzedaży pizzy z wymiennymi składnikami, dzielenia na części, dodawanie kolejnych składników itd. (każda modyfikacja zmienia cenę pizzy),
- obsługa klientów telefonicznych:
- zapis dzwoniących klientów umożliwiający wydruk zlecenia dla kierowców z danymi klienta,
- późniejsze wyszukanie klienta po numerze telefonu lub nazwie, wyszukanie adresu klienta na mapie (z wykorzystaniem popularnych serwisów internetowych),
- przypisanie kierowcy do konkretnego zlecenia, itd.
- rozliczenia kelnerskie, wydruk rozliczenia zmiany,
- definiowane własne raporty kelnerskie i wydruki (możliwość definiowania dowolnej ilości raportów, wydruku np. faktur VAT, ich wyglądu, danych które zawierają, formatu wydruku np. A4 albo format wydruku na drukarce bonowej itp.),
- obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku
kelnerskiego na podstawie rezerwacji),
- pełna rejestracja historii rachunku,
- drukowanie faktur VAT oraz możliwość wystawiania faktur VAT do paragonów fiskalnych.
Wybrane funkcje modułu magazynowego izzyREST MAGAZYN
Funkcje menadżera
-
łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów (najbardziej naturalne z możliwych, zastosowanie technologii "przeciągnij i puść" np. przy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczególnymi grupami),
-
rozbudowane definiowanie uprawnień użytkowników,
-
tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników,
-
definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwość zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur),
-
obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g średniej ceny magazynowej składników lub w/g ostatnich cen przyjęcia na magazyn,
-
definiowalne wszystkie listy słownikowe,
-
dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary,
-
szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży),
-
dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie, danych,
-
planowanie imprez (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez, obliczanie kosztu imprezy, zysku, itp., z możliwością zapisania danej kalkulacji, wyrukowania oferty dla klienta, oraz automatyczne przygotowanie listy zakupów),
-
automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych (przy wejściu do programu system automatycznie generuje listę braków magazynowych oraz produktów poniżej planowanego minimum),
-
bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią),
-
możliwość przełączenia systemu na stanowisko POS i prowadzenie operacji kelnerskich oraz błyskawiczny powrót do częsci menagerskiej (magazynowej),
-
dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń,
-
możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp.),
-
dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy (możliwość dostosowania wyglądu do potrzeb użytkownika),
-
współpraca z systemem hotelowym Hotel OnLine,
-
możliwość obslugi programu zdalnie, np. przez Internet (dostęp z domu),
-
automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
-
rozbudowane definiowanie promocji i rabatów (opisane powyżej),
-
obsługa sieci lokali dzięki możliwości synchronizacji baz danych na poziomie klientów, definicji surowców, receptur, produktów, promocji, itd.
Obsługa magazynów:
-
rozliczanie magazynów on-line (wpisanie faktury zakupu automatycznie zmienia stany magazynowe i koszty produkcji produktów uwzględniając ceny zakupu, dokonanie sprzedaży z poziomu POS lub wystawienie faktury np. za imprezę automatycznie pomniejsza stany magazynowe), bez konieczności wykonywania jakichkolwiek czynności,
-
dowolna definiowana struktura magazynów,
-
możliwość założenia dowolnej ilości magazynów,
-
definiowane rodzaje operacji magazynowych,
-
łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości
opakowań),
-
obsługa dostawców,
-
przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtrowanie danych),
-
eksport danych do plików *.xls, *.pdf, *.html, *.txt,
-
inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury (możliwość wykonania inwentaryzacji całego lub części magazynu, wybranych grup produktów lub wybranych towarów),
-
możliwość doliczenia do inwentaryzacji surowców w gotowych produktach (np. 3kg bigosu, system rozłoży na składniki i dopisze je do inwentaryzacji)
-
dowolne wydruki i raporty łącznie z wykresami,
Funkcje finansowe:
- obsługa paragonów z systemu sprzedażowego POS
- możliwość wystawiania faktur VAT bezpośrednio z modułu magazynowego (np. impreza firmowa) lub do sprzedaży z systemu sprzedażowego POS (fatura VAT do paragonu fiskalnego)
- możliwość automatycznego łączenia pozycji rachunku według stawek VAT i fakturowania np. "usług gastronomicznych",
- możliwość wystawiania faktur korygujących,
- obsługa faktur zaliczkowych,
- analizy sprzedaży w/g dowolnych danych,
- eejestr VAT,
- dokumenty KP/KW,
- kalkulator odsetek (definiowalna stawka odsetek),
- możliwość generowania danych do systemu księgowego,