Program hotelowy dla recepcji hotelowej Hotel OnLine. Prowadzenie elektronicznej księgi meldunkowej, rezerwacji pokoi, rozliaczania obciążeń z restauracji hotelowej, obsługa zamków hotelowych na kartę, obsługa centrali telefonicznej.
To jeden z niewielu systemów hotelowych który umożliwia dowolne edytowanie formatów wydruku wszystkich dokumentów (poza paragonami fiskalnymi), od wyglądu, poprzez zawierane dane, wielkość, grafikę, itp. Jeżeli potrzebujesz jakiegoś zaawansowego raportu, to nawet jeżeli nie ma go w standardzie w programie, to możesz go stworzyć sam, lub my możemy go dla Ciebie wykonać.
Hotel OnLine - rodzaje licencji
Program hotelowy Hotel OnLine można nabyć w 2 wariantach:
- Hotel OnLine (do 25 pokoi) - moduł recepcji hotelowej o pełnej funkcjonalności, ale obsługujący max. 25 pokoi
- Hotel OnLine (powyżej 25 pokoi) - moduł recepcji hotelowej o pełnej funkcjonalności, obsługujący nieograniczoną ilość pokoi
Kupując program musimy pamiętać o tym że licencja jest na 1 stanowisko pracy. Dodatkowe stanowiska pracy (np. drugi komputer) wymagają dodatkowych licencji. Program może być zainstalowany na dowolnej ilości komputerów, ale jednocześnie będzie mogło pracować maksymalnie tyle komputerów ile mamy licencji.
Największe zalety:
- graficzna prezentacja obłożenia hotelu na ekranie z podziałem na dni i pokoje,
- rozliczanie sprzedaży z restauracji,
- obsługa zamków elektronicznych,
- współpraca z modułem rozliczania stanów magazynowych 4REST Magazyn, oraz modułem sprzedażowym 4REST POS.
Typowe zastosowanie:
- recepcja - średnie i duże obiekty hotelowe, motele, pensjonaty, zajazdy;
- placówki wynajmujące domki letniskowe, pokoje gościne;
- domy wczasowe.
Hotel OnLine - najważniejsze funkcje:
- graficzna prezentacja rezerwacji i meldunków dla poszczególnych pokoi,
- grafik rezerwacji i meldunków dla rodzajów pokoi,
- obsługa rezerwacji i meldunków grupowych i indywidualnych,
- możliwość wymeldowywania całej grupy, poszczególnych pokoi lub poszczególnych osób (z możliwością tymczasowego nie rozliczania wymeldowywanych gości, celem uregulowania rachunku przez inną osobe lub firmę)
- łatwa i przejrzysta obsługa,
- książka meldunkowa pozwalająca na pełną obsługę gości hotelowych (zmiana pokoju, przedłużanie i skracanie pobytów itp),
- automatyczne ściąganie sprzedaży np. z restauracji hotelowej (rachunki przerzucone na pokój),
- możliwość dobonowywania towarów i usług przez recepcję hotelową (np. posiłki, towary sprzedawane w sklepiku hotelowym),
- rejestracja telefonów i sporządzanie zestawień wykonanych telefonów przez gości hotelowych (współpraca z centralą telefoniczną i automatyczne ściąganie rozmów z pokoi),
- możliwość korzystania z cenników w dowolnych walutach,
- możliwość tworzenia cenników na dany okres, np. wakacje,
- dowolna ilość cenników związanych np z klientem,
- rozliczanie gości indywidualnych, grup,
- rozliczenia z biurami podróży (możliwość przypisywania firmy polecającej, celem wystawiania faktur rozliczających wiele rezerwacji),
- wystawianie wszystkich dokumentów sprzedaży w tym korekty faktur,
- możliwość rejestrowania dodatkowych informacji o klienci np daty ostatniego kontaktu (mini-CRM),
- grafik sprzątania pokoi (z możliwością wydrukowania dla pokojówek),
- automatyczne sporządzanie raportu KT-1,
- zestawienia obłożenia hotelu,
- możliwość sprawdzenia dostępności hotelu na dowolny okres (np. dostępność wolnych pokoi w okresie 20-28 grudnia),
- możliwość blokowania wynajęcia pokoju na czas np remontu pokoju,
- wystawianie faktur zaliczkowych do rezerwacji i pełna kontrola ich rozliczania,
- współpraca z dowolną centralą telefoniczną, którą można podłączyć do komputera,
- tworzenie i modyfikowanie dowolnych raportów w programie (możliwość definiowania wyglądu, formatu wydruku, zawartych danych, itp.),
- definiowanie uprawnień dla poszczególnych użytkowników,
- rejestracja zdarzeń wykonywanych w systemie przez użytkowników,
- duża ilość parametrów pozwalająca na dopasowanie programu do hotelu, automatycznego łączenia pozycji rachunku według stawek VAT i fakturowania "usług gastronomicznych", faktury korekty,
- tworzenie dokumentów KP i KW oraz raportów kasowych,
- współpraca z programem gastronomicznym 4REST w zakresie sprzedaży w restauracji dla gości hotelowych jak również centralnego rozliczania magazynów (kontrola magazynowa sprzedaży w programie hotelowym),
- możliwość generowania danych do systemu księgowego,